PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ugg<33

Asso, jag är helt kär i dessa underbart snygga och sköna skor! <3

Men jag har bara ett par, OÄKTA(!!) Vill ha nya äkta men min pappa säger att jag inte får använda sådana skor pga. att man blir sk. "kobent" när man går i dom. Förstör fötterna heöt enkelt.. :( Men jag ska ha nya, så är det bara! Fast jag måste spara pengar så jag har råd att köpa några ;)

Kolla bara dessa:

 

 



Sånna här ska min unge ha det kan jag ju lova er! =)<3
Hur söta är dom inte? :O<3

Så fina, men jag har ju ett par iaf, mkt bättre än inga alls! :)

Vad tkr ni om sånna här skor? =)<3

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Tina

Damn, dom silvriga va ju för najjs ! <3

2009-11-20 @ 23:33:16
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

elr hur? hur goa som helst =)<33

2009-11-21 @ 00:21:47
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0