PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

update number 2 :*

nu har jag varit så duktig och pluggat en stund och det gick jätte bra faktiskt! Bra jobbat jojjo! ;)
tyvärr henny så får du bli vän med mamma imon kanske? ;D haha, vi orkade inte fixa det nu.
och förresten är jag anmäld till Vetlanda nu! Kör stenhårt nu johanna!
Nehe, nu ska jag gå och lägga mig! behöver komma i säng lite tidigare!

ha det bäst och sov gott söta läsare!

kiss and love<3
//Jojjo

Kommentarer
Postat av: Elin

det kommer gå superbra i vetlanda! :D

2009-11-03 @ 17:14:41
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Hennypenny :)

åhh, skit också! ;)

hur blev det med vetlanda förresten? Ska jag följa med eller inte? :)<3

2009-11-03 @ 19:58:03
Postat av: johannabanna =)

sv elin:

Ja jag hoppas på detta! =)

2009-11-03 @ 20:20:30
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

sv:henny

japp, det ska du om du vill, det är ju samma dag som klubb hoppningen i sävsjö men du verkar inte alltid va så sugen på det vad jag har förstått? ;) Du gör som du vill! Vi kan vell höras senare? =)

Förresten, nu har mamma facebook 8D

2009-11-03 @ 20:21:50
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0