PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

vad säger blondinen när den nåt sin högsta karriär?

.. Hej och välkommen till mc donalds! =) hahah, men jag har idag bytt ut den blondin historien till min egen variant, "vad säger blondinen när den nåt sin högsta karriär? Svar: Hej jag är blondin och bär en mörkblå tennis tröja och jobbar i Ullared..
Hahah, ni fattar nog antagligen inte vilket jag inte hade räknat med heller ;) Men jag ska förklara =)
Såhär är det:

Jag har somsagt varit i Ullared under dagen. Jag hade en jättesnygg peak tröja(!!!!) självklart i samma färg som all personal i ullared har.. Då kan ni kanske gissa vad jag har råkat ut för ett antal gånger idag?
om inte så har typ 6 stycken olika personer gått och frågat mig om det finns den tröjan i den storleken men i annan färg, om vart reflexerna finns, och aa en massa annat x) Efteråt kom jag på när jag försökt förklara för alla förvirrande kunder att jag inte jobbar här, att jag borde spelat med och lurat iväg dom till en helt annan avdeling! :D Men det kom jag på för sent ! =(

Jag såg aldrig Morgan! :O Men de filmade från ullared idag, men jag tror inte jag blev med ;) hihi.

Jag hittade lite prylar iaf :) Nödvändiga saker faktiskt! :) Som tillexempel strumpor! =) Wiho, vad roligt!
Men ni vet ju att jag egenteligen inte gillar ullared, vill hellre köpa mig en märkeströja för lite dyrare peng än en billig ullaredströja! :P Men sån är jag och lev med det! (L)

Nu känner jag att jag skriver för mkt? eller? tkr ni om långa inlägg? =) Kommentera nu!

Jag måste plugga till mitt prov i samhällskunskap som jag har imon. BLoggar lite mer senare, nu har ni fått lite uppdatering iaf =)

Kiss and love darlings! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Jojjo, du borde verkligen lurat iväg dem, det hade varit jättekul x) Och förresten gillar jag dina långa inlägg! Bara så att du vet! :D

2009-11-18 @ 22:15:24
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

visst borde jag?! Varför tänkte jag inte på det tidigare! xD Okey, då sk jag fortsätta med det då =) puss på dig!<3

2009-11-18 @ 22:43:51
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0