PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Vickis HästMassage

Hallo igen.

Nu är mamma hemma och jag har fått reda på en del om massagen idag! :)

Camaro har alltid hafft svårare i sitt vänstervarv. Det visade sig att han var spänd i båda bogbladen och lite extra i vänstersidan. För att bli av med detta elr iaf underlätta det ska jag stretcha honom i halsen åt bägge håll, rida över cavaletti som är lite högre och rida JÄTTESMÅ volter 2 varv i vardera håll, lägga in det i början av ridningen i mitten och i slutet.
Vicki kommer på fredag igen då hon ville kolla på ponnisarna igen.

Det här med cavaletti..det gör vi inte så ofta pga att det är jag som tkr det är äckligt när de är högre.. x) Vilket jag inte borde vara, små cavaletties är jag rädd för men hoppa 1 m är ingen konst! =) Men nu blir det hårdträning så fort jag blivit helt frisk.

jahopp, nu vet ni iaf! :)

puss!<3


Kommentarer
Postat av: Henny

Det är bara att träna på med cavalettin :)

Men vad menar du med att john whitaker kommer på besök i din blogg? jag fattar absolut ingenting! :P

2009-11-20 @ 19:14:50
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

hahah läs igen! Jag skriver lite om han historia oså =)

2009-11-20 @ 23:04:42
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0