PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

091006

God kväll bloggis! :)

idag har det som vanligt varit skola. Jag fick reda på mitt spanska prov och var 4 % ifrån VG. Lite surt men är jätte nöjd endå :D Har även fixat prao plats vilket
är skönt, slippa tänka mer på det nu :)
Idag hade jag även kemi prov! :s Tror inte det gick så bra, men hoppas på g iaf,
 tkr kemi är himla krångligt! :o
Och imon får jag nog reda på engelska provet vilket
känndes som ett VG :D men man vet aldrig!
- jag lever på hoppet!

Idag har jag inte hunnit rida eftersom det var us möte! :D åh, en dag med bra betyg och underbara us-vänner, kan det bli bättre? :D Vi bestämde "us-fixar-dag" hemma hos mig! :D hoppas det går för mig bara!^^^fniss.

Imon har jag sovmorgon, skönt! :) Men det är verkligen inte det bästa! Det bästa är att jag får hoppträna imon! :O:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ÄNTLIGEN!
Underbart!

Nehe, nu hinner jag inte skriva mer, ha det bra och godnatt!
pusshej/ jojjo♥


bild på älsklings sillan :)<3


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Hoppas det gick bra för dig på alla proven! :)

Alla USare är toppen och kolla upp så fort som möjligt om vi kan vara hos dig då :D

2009-10-07 @ 08:45:44
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

Det gick bra, nästan VG på båda! :D

Japp, ni kan va här, men det är ju ganska bra och veta vad vi ska baka så jag vet om vi har det hemma oså (:

2009-10-08 @ 19:58:59
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0