PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bilder och film från dagens träning<33

Nu kommer det lite bilder och en jätte mörk film från dagens träning! Hoppas ni ser lite iaf!
Idag hoppade vi inte några höjder vilket känndes bra! :) haha, förresten ramlade jag av! xD Men det gick bra, jag är lite för mesig när det gäller sånna saker som att han stannar. Jag driver hela tiden mot hindret men precis innan då jag borde rida som mest slutar jag för att jag är rädd att han stanar, och hur dum får jag va? inte konstigt att han stannar om jag inte driver?! :s Det är alltid så och det är inget jag tänker på förns han har stannat! Och en till dålig grej med mig som är tråkigt på tävlingar oså är att jag tittar mer på hindrerna än camaro gör och är det då hinder som ser lite läskiga ut tänker jag hela tiden på "nej nu stannar han" och så slutar jag driva igen! Det är så jobbigt! Jag måste fan bli tuffare! ;S Och jag ska jävla hoppa runt banan i vetlanda om 2 veckor! Så är det bara, jag kan! Jag är inte mesig elr dålgare än nån annan!

bilder... (jag har nog fler fast line har dom på sin kamera, dom kommer nog nån dag! :))

:)<3

Han var super fin i galoppen idag! :))<3

ja, somsagt, det var möööööörkt! :/

Okej, nu har jag fått igång filmen på youtube, men det blir inte direkt ljusare på datan, tvärt om, nu ser man ingenting! Om ni vet om man kan justera ljuste osånt på filmerna får ni hemskt gärna kommentera hur, jag blir galen! haha så tyvärr blir det ingen film, men lite bilder iaf! :)

Iaf, imon kommer hästtandläkaren och innan camaro ska bli fixad med tänderna ska jag hinna rida ut en sväng också! Så imon blir det uppstigning vid klockan 08.00! ><' Men sen kom jag på att jag har sovmorgon i fyra dagar till, så det är vell inte så farligt! :) Det är mysigt att rida ut på morgonen också! :D Hoppas inga jägare skjuter oss bara! -.- Jag hatar älgjakt!
Sen blir det sävsjö, halloween i stallet, jag tror vi kommer lyckas så grymt bra! ;D Hejja us!

Innan var jag så hurtig att jag red phu en snabbis. Det gick helt okej, kunde gott mkt bättre, men han var i form och lyssnade allmänt bra så jag ska inte klaga på busen! Jag var trött och orkade inte så hemskt mkt så jag är nöjd med dagens arbete! :D

Nu måste jag sova, ni får se bilder på mitt ny blonderade hår inom de senaste dagarna då jag har fått duscha ordentligt osv.

kiss and love =)
/jojjo♥


Kommentarer
Postat av: Henny

Han ser jättefin ut! :D

Och jag tror vi kommer äga hela kvällen ;)

2009-10-28 @ 11:27:24
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

taack, han känndes faktiskt bra! :)

ohja, det gjorde vi! :D

2009-10-28 @ 22:18:03
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0