PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Clinic på födelsedagen! :D

Jag fick reda på en jätte rolig grej av min mamma innan :D Eftersom jag fyller år imon så brukar vi alltid hitta på någonting som den som fyller år får bestämma. Och så kom mamma med bästa idén! :D
Imon är det clinic med Lotta björe och sylve , ja vad han nu heter i efternamn- i växjö :) Vilket vore skitkul att kolla på och det fick bli så! :D wiho, det bästa på hela födelsedagen nästan ;) det bästa är ju så klart paketerna ;) I och för sig så blir ju detta som en psket i helhetens helhet, gytt! :D

Och sen är ju Jenny så himla snäll och fixar så att jag kan hänga med på tisdag igen för då ska hon träna för lotta och sylve och då ska matilda hänga med och va hästskötare så då kunde jag få hänga med och vara hästskötare åt anna hansson ! :D lycka! så då blir det en heldag med hästar igen, hoppas bara tea elr börje går med på det. annars råkar jag kanske varar sjuk just den dagen ;)
Hoppas att jag hinner med us mötet också! Jag får se det!

ne nu måste jag sova, godnatt! :*
Pussar/jojjo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0