PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Det är ingen vanlig dag

För det är Tinas födelsedaaaag! GRATTIS BABYYYYYYYYYY! :> <3333
Du är bäst! <3 Hoppas du Fått mycket fin förutom din förbannat snygga Systemkamera! ;o hahah.

Igår var det tjejmiddag:) Trevligt, och Ännu roligare När vi mötte upp tina:)
Tack för kvällen Elisa och nårra till;) <3
 Jag och leo Innan middagen.

Idag var det ju somsagt Stockaryd på schemat.
Jag var så trött Eftersom det blev sent igår. Men vi lekte ju mest. men Endå segt! Väl i Vrigstad igen åkte jag och Leo hem till henne och skulle göra rent hamsterburen Jag har med börjat bli nervös av den nu! xD hahah. När den rycker till så Rycker jag till och han blir rädd så blir jag det, ja ni fattar;) Men efter en stund gick det! Jag tycker han ska heta Charlie. Men Leo vill inte det så nu lutar det vell på Olle tror jag:) hihi.
Sen åkte jag hem och gjorde rent min hamsterbur med lite smidigare hamstrar en Olle! xD hihi.

Sen blir det vell stallet förmodar jag: D Camaro, är bästast! (A) Han skoddes igår och han hade Varit snäll som vanligt! Eftersom Hoven Fortfarande Inet är helt återställd så kollade hovslagarn på det och han sa Att han var helt övertygad Om att det hade Varit en hovböld i strålen Då han hittade en "ny" Stråle under den "gamla". Men den såg okej ut så vi ska vell bara Fortsätta som vi har gjort och vänta på Att den blir bra igen! :)



Alle i bakgrunden;) <3

Kommentera!
-puss / Jojjo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0