PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

film på morris<3

när han har varit hos tandläkaren! :D

Och jag vet att låten inte direkt passar in kanske men jag tog bara nån för att ni inte ska höra min och mammas röster ;) haha, enjoy!

Idag ska jag och Elin rida  tsm! :) kulkul.
Efter det ska jag vell inte göra så mkt, måste nog plugga lite :( tråkigt men sant! :(

Dagens outfit: hello kitty pyjamas/ridkläder
Dagens humör: somvanligt, trött -.-
Dagens roligaste: Vet inte, att vakna?
Dagens tråkigaste: att jag är fortfarande hungrig.
Dagens ros: får camaro för han är världens bästa!<3
Dagens ris: får svenska kyrkan för att dom tvingar dit mig en lördagkväll!
Dagens hästpryl: snygg tävlings tröja från Kingsland.

Pusshej/jojjo♥


Kommentarer
Postat av: Henny

haha, stackars morris! :(

2009-10-29 @ 15:18:42
Postat av: Linnea:)

Naaw lilla Morris..:) Han ska inte komma snart igen? eller är de någon annan som ska ha honom?:) Tror de var han vi hade förra året till Compe och skulle behöva kolla igenom Montanas som inte verkar helt okej nämligen:P

2009-10-29 @ 21:18:55
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

inte till os iaf, och jag vet ingen som ska ha honom nu heller, tyvärr ;/

2009-10-29 @ 22:30:15
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0