PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

krull tott -.-

hello again! =)

just nu sitter jag här igen. ensam med mitt yberlockiga hår =( vill ha rakt hår! böhö..
iaf, dagen har varit bra och imon är det halloween, då ska jag till kyrkan?! O_o vad tjänar det till? ingenting!
Men jag får rida på camaro bebis  imon, det är det viktigaste! =)<3

 och vet ni vad, jag är så jäkla taggad till vetlanda, jag kan faktiskt, det behöver inte sluta med en uteslutning? det kan sluta med 2 pet och jag är nöjd? :D Tänk, när jag var i ljungby för första gången. hur gick det första tävlingen? inget vidare! hur gick det andra tävlingen? jag tror att det var Lc och LC+5 de klasserna, och var det de så blev jag faktiskt placerad i LC:n, inte dåligt tkr jag! =) Och sista tävlingen då jag skulle debutera min första LB, det gick SKITBRA! Jag rev sista i grunden men det spelade verkligen ingen roll! Dt var det bästa som hade hänt mig, jag var hur lycklig som helst!<3 och jag var så taggad på att göra det fler gånger men lugnade mig och tänkte fortsätta med LC så att vi var riktigt säkra och inte tycka att det är läskigt att tävla, det är just ordet, läskigt.
Men när det visade sig att jag började rida, så kunde jag bli placerad med långa fina vägar i omhoppningen, och endå så lyckades vi! Vi tog oss runt en hel bana utan ett stopp! tidsfel pga vägarna, men endå? det blev en bonus som gjorde att jag grät av lycka!
* allt går om man vill, jag vill.

östrahults camaro ♥


Kommentarer
Postat av: fia

ni är så himla fina tillsammans johanna!

2009-10-31 @ 16:14:55
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Hennypenny :)

Det är rätt inställning, vi vill! :) Och om du vill att jag ska med till Vetlanda, så säg till när det är bara så kan jag nog hänga med! :)<3

2009-10-31 @ 19:24:27
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

sv: fia

taaack fia =)<3

2009-11-01 @ 00:35:51
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

sv henny

japp, ja okej, jag har ingen riktigt koll på det där men jag hör av mig =)

2009-11-01 @ 00:36:37
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0