PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

måndagsbarn*

hej och förlåt käre blogg!
jag har faktiskt inte hunnit med och jag hinner egentligen inte nu heller eftersom jag har kemi prov imon och det känns som om hela skiten kommer att gå åt skogen -.-
men jag kan nog mer än jag tror, vi får hoppas på det iaf! ;D hahah.
Imon får jag reda på spanska provet vilket gör mig nyfiken och lite smått nervös även att det känndes bra!

Igår och i lördags var jag och camaro på tömkörningskurs. Jätte roligt och det gick jätte bra även att camaro inte är helt återställd efter skadan då ham markerar i något steg nån gång. men det är inte mycket kvar nu :D

Idag hände vell inget speiellt antar jag. dagen har bestått av plugg och kvällen kommer att fortsätta med plugg! :(
surt! :/ men imon är dt i stort sätt det värsta över ;)

åh, jag måste köpa något till tina nu snart! Men jag vet inte vad jag vill hitta på! :o
ge förslag ? och tina , du får inte ge förslag!!! hahah xD

Tråkigt inlägg men det blev nåt iaf, nu måste jag dra!

take care!
jojjo♥


Kommentarer
Postat av: fia

sv: du får också en när du vill;d<3

2009-10-05 @ 21:36:51
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: fia

sv: jo, hösten är mysig:) men jag tror ni fyller på vintern;) haha, puss<3

2009-10-06 @ 20:37:36
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

hahaha okej xD

2009-10-06 @ 22:57:11
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0