PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mätt och huvudverk!

japp, precis. Nu sitter jag här med världens jobbigaste huvudverk och nordens mättaste mage!
Maten mamma lagade var grymt god! Typ tacograntäng, mm!

Idag blev det tyvärr inget km för min del, men jag hjälpte ju somsagt till med flaggningnen hela dagen! ;)
Jag är bäst på flaggning , även att henny elr lena får hjälpa mig att fatta vart och när jag ska flagga ;) hahah!

haha, ni såg ju lappen jag fick av jusse igår, idag är jag inte alls sådär snäll elr rolig, idag är jag djävulen själv enligt henne, när jag ist tkr att hon är det! Det var faktiskt hon som började! :o haha

Imon fyller jag 14 år! :D wiho!

okej, jag vet att det var ett värdelöst inlägg men jag hinner inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0