PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

stallhöst-städning

Hallli!

Nu har jag varit i kyrkan och fått min bibel -.- wihu!
Det var himla segt trots att jag somnade på agges axel nårra minuter ;) haha

Idag blir det stallhöst-städning :) Det innebär att alla i stallet hjälper till att städa och fixa i hela stallet och i de hagar där de behövs :) När vi är färdiga ska vi rida, asso, jag vet inte hur jag ska göra, lixom detta är typ sista dagen man kan rida ut efter som älg jakten börjar imon. Men sen är det ju så att man borde passa på att rida i paddocken innan underlaget fryser? Hur ska jag göra? Ne, jag satsar nog på paddocken idag.

Ikv måste jag pluggga -.-''

Nu måste jag sticka, hejdå, ska förslöka blogga mer ikv.

puss/jojjo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0