PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tjohej! :D

Tjaaa!

Idag var det somsagt shopping i vetlanda med Leo :) jag shoppade en hel del faktiskt! :D
Det kommer bilder på allt nån dag :) iaf inte just nu! :P

Efter shoppingen åkte vi hem la oss på sängen några minuter och sedan åkte vi hem till mig och gjorde typ...ingenting? :o Iaf så ringde tillslut leos mamma och frågade om vi skulle med till stockaryd vilket stämde jättebra för då kunde jag handla lite grejer åt mammsen, så slapp hon åka :) brabra!

idag blev det ingen morris för min del eftersom vi var i vetlanda :/ Men han hade fått röra på sig oså så han överlevde nog! :D<3

Nu ska jag duscha!

Dagens outfit: jeans tights från vila, underkläder (OFC!!!;)), t-shirt från hm, adidas jacka :)
Dagens humör: glad! :D
Dagens roligaste: vetlanda med bästa :)
Dagens tråkigaste: gå upp i morse ;)
Dagens ros: får mamma för att hon köpte bra stallskor till mig igår! :)<3
Dagens ris: får nog ingen alls idag, jo förresten, camaro får den för att han är krubbitare :(<33
Dagens hästpryl: HAHAHAHAHAHA! Superstretchig och lättskötta ridbyxa med perfekt passform till de lite större kvinnorna. xD schysst skrivet lix? :o

pusshej! <3
jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0