PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

update!

heej sötnosar! :)

jag hann inte blogga innan så då gör jag det nu =)
somsagt var jag hos hästarna tidigare idag =)<3 jag och elin red ut tillsammans och mamma åkte på jusses fyrhjuling =) hahah, det var en syn kan jag lova er! xD hah.
det var supermysigt och idag galopperade vi (vilket camaro skulle behöva mkt mer! xD) men vi tog det lugnt oså eftersom det var jättelängesen jag och camaro hade chansen att göra det och att elin inte hade galopperat på caffrey ute ännu. Det gick jättebra! vi var jättebra! ;) hihi.
väl hemma  stallet igen tog mamma lite kort på mig och camaro som jag ska slänga upp senare när jag kommer hem, för just nu är jag hos mormor och morfar =)när jag väl kommer hem ska jag även slänga upp ljungby tävlingarna så ska ni få se dom också! =)

idag har jag även varit i kyrkan -.- usch! så långtråkigt! =( menmen, någo måste ju vara det! ;P

Nehe, nu ska jag vara lite social mot min kära mormor o morfar =) 
hörs sen !

kiss and love darlings! <33

jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0