PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagens Fråga!

Tänker börja med Dagens Fråga här i bloggen! :D

Idag är frågan:

När det gäller färger på kläder,schabrak,benskydd osv.
Behöver inte vara hästgrejer, kan även vara era vanliga kläder,

men själva frågan är, är ni diskreta dvs. stilrena färger, eller är ni sådana som älskar starka färger och gärna syns i mängden?! :D


Kommentarer
Postat av: becca

Vad gäller hästen så är det just nu väldigt diskreta färger. Men annars har jag gärna klar, färgstark utrustning.

Vad det gäller mig själv så är det helt beroende på vilket humör jag är på :)

Idag till exempel är jag på bra humör och har därmed en knallrosa tröja :)

2010-08-31 @ 10:48:04
URL: http://becca0nora.panatet.se
Postat av: Theresé och Barifay

inom hästutrustningen så matchar jag gärna med min och hästens utrustning med både ljusa, diskreta och mörka färger :)

vad gäller mej så äre lite pga årstiderna, mitt humör och typ vädret mkt, om det är dåligt väder klar jag mej i lite diskretare färger - men typ om det är soligt äre för det mesta typ starka färger :D

2010-08-31 @ 12:10:33
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: moa

När de gäller hästarna så är de ALLTID blått på zurfa! Hon har allt i blått tränings som tävlings! Pyroman tävlar jag i blå men han kan ha olika färger och sune kör jag vilken färg som helst på men han ska tävla i blått ;) jag själv har lite olika färger beroende vad jag känner för :)

2010-08-31 @ 18:22:47
URL: http://moathorngren.blogg.se/
Postat av: Anonym

När de gäller hästarna så är de ALLTID blått på zurfa! Hon har allt i blått tränings som tävlings! Pyroman tävlar jag i blå men han kan ha olika färger och sune kör jag vilken färg som helst på men han ska tävla i blått ;) jag själv har lite olika färger beroende vad jag känner för :)

2010-08-31 @ 18:23:14
Postat av: moa

jag råkade skicka två

2010-08-31 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0