PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma! :D

I'm home! :D

Frågestunden fortsätter, som jag sa 1 fråga är bättre än ingen och det har jag ju fått, så det är inte dåligt ;) hahah

Har varit en trevlig helg. Vädret kunde varit bättre! :o

Nu vet jag att detta är en hästblogg men är tvungen att skriva detta ändå :P

Nu har jag ingen hamster kvar.. tråkigt, men han var så pass gammal nu att det var på tiden.. :(
Men jag har alltid velat ha ett marsvin. Nu har vi bestämt oss för att köpa ett :) hihi. En liten bebis =)

Jag har aldrig sett den, men det har mamma och jusse. Men jag har bestämt namn, i stort sett, jag hoppas det blir en kille! (a) Han ska heta Dick! ;D höhö

Pappa vill att den ska heta Börje.. Men jag sa att det går faktiskt inte eftersom min handledare heter så. Tänk sen i skolan typ:
- Leeeeeeeo, vet du vad börje gjorde idag?
- Ne? ;o
- Han sket i matkoppen hahahah

Tänk om jag skulle säga något i den stilen när handledaren hörde, vi hatar redan varandra, vad kommer han göra med mig då? :O Inte värt att prova! xD

Fast det gulligaste marsvinet jag vil ha är ju denna`! :D


Jävlar vad söta naken djur är! :D love it! ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Lol, som min nakenkatt skulle heta :P

2010-08-09 @ 14:25:14
URL: http://mintina.devote.se
Postat av: Ella

Haha just därför hade det varit väldigt kul om den hette Börje. Eller ett mänskligt namn iaf så att det blir lite frågetecken omkring dig ;)



///Ella

2010-08-09 @ 18:31:22
URL: http://upsidedownella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0