PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hiss o Diss!



* Mina hästar, ni är verkligen allt för mig<3
* Negerbollar, så jävla gott!
* Mina fina vänner!
* Snart är det dressyr tävling :D<3
* Tore är så duktig med grimman nu!



* Vädret, suger verkligen! Blir så trött på allt regn!
* Att jag blir äldre och äldre, jag kan bli femton men sen räcker det! xD
* Alla läxor jag får i skolan, jag försöker se skolan som rolig, att det är kul att träffa alla i klassen osv, men nej, mina bästa vänner så klart, men resten är inte kul! inte kul på något vis! :/
* Skolfotot blev inställt idag, när man fixat hur mkt som helst xD blir på fredag ist..
* Min vikt, vill gå upp!



Här har ni lite hiss o diss från min sida! ;)
kiss and love / Johanna

Kommentarer
Postat av: fia

Är du knäpp eller, man vill ju vara 20. ;O

2010-08-25 @ 18:58:49
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv; haha :D

är också trött på regnet ! vart skall du tävla ? :) <3

Lycka Till !

2010-08-25 @ 19:27:08
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg :)

2010-08-25 @ 21:04:14
URL: http://riider.blogg.se/
Postat av: Malin

kul att du kommit igång så med Morris nu!! =) vart blir det tävlingsdebut?=)

2010-08-25 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0