PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kanske?

Funderar på att spara till en sån här hjälm?


Babyblå/Marin isf.

Att ha den när det tregnar och möjligtvis om det är 30 grader varmt ute ;)
Så kan jag spara på min JW hjälm, vill inte slita ut den allt för mkt och absolut inte när det regnar, tyget blir så.. ja jag gillar det inte. Men tävlingar blir ju undantag! :) Då ska min älskade jw hjälm användas helt klart!

gpa hjälmarna är ju oxå plast men dom är ju så satans dyra så denna känns ganska lagom! Provade Majas häromdagen och den var faktiskt vädligt skön! :)

får se hur det blir när jag har pengarna! :) lär ju dröja ett tag isf ;) haha

Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

den rosa var söt ^^,

2010-08-18 @ 14:03:05
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0