PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Kurs idag.

Japp, efter skolan blir det hem och äta sen vid fem blir det kurs i jkpg.
Det är någon kurs om "vett och etikett" när det gäller tävlingar. Något man måste gå om man är med i ett lag och tävlar :P Tkr det verkar lite knepigt men säkert värt att lyssna på, men alla som tävlar har vell grönt kort?!
Tråkigt att en del inte kan sköta sig,

vi tävlar ju för att lära sig och ha roligt!

Aja, ska dit iaf, efter det hoppas jag att jag kan övertala mamma att jag får trimma morris i paddocken! :D Hihi
Så vi hörs kanske sent ikv, får se vad jag orkar!

Ha det bäst! ♥
Pusshej! / Johanna

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv; hihi varse :D <3

2010-08-30 @ 15:41:15
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv;

tack ! :D

2010-08-30 @ 15:41:52
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0