PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

regn -.-

suck, nu regnr det och jag ska ut och rida Sillan och kanske Phu.
aja, så är det! :)

Verkar inte vara någon som är så intresserad av veckans blogg tävlingen så det blir inte av, synd tkt jag, men men! Jag skiter egentligen i vilket! ;) haha

Nu ska jag fixa iordning det sista, hörs senare ikv!
Pusshej! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild på morris!<3

2010-08-17 @ 21:12:25
Postat av: Emma

ÅÅ vad söt han e lilla prinsen! Borde komma och hälsa på honom snart! Kul att du har kommit igång med ridningen nu och att det verkar gå bra!! Hälsa de andra från mig! Kram

2010-08-19 @ 04:48:42
Postat av: johanna, en blond hoppryttare

sv emma: Ja det var länge sedan nu! kom när du kan! :)) hihi

Vi ska tävla dressyr 4 september! :D

2010-08-19 @ 18:40:34
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0