PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sony Ericsson T700

Vill ju inte ha touch och nu finns det typ bara det, men hittade denna skönheten, någon som har några åsikter eller kunnigheter om den? Vore jättesnällt om ni sa det då! :)

så fin!
Bra eller dålig? :P

Kommentarer
Postat av: Emma / Anells Gladiator

jag har en så mobil och den är helt okej , sköna knappar o skriva på. jag har tappat min rätt mycket i asfalt och i trappan och jag vet inte allt X)

men den har inte gått sönder så den är tålig. Det är skönt när man är i stallet att man har en mobil som inte går sönder så lätt heller. :)

2010-10-10 @ 00:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0