PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Svar på frågestunden! :)

Nu kommer alla svaren! :)

Postat av: Emelie
hur fastnade du för din/dina hästar? :)
 
Svar: Hmm, oj det var vell inte så svårt? ;) haha,
Asså, Camaro när jag provred, det sa lixom bara klick, jag behövde in provrida någon mer för att veta att det var han jag ville ha! :)♥

Tornado, han var lixom stammen och jag älskade utseendet sedan han kom ut, så jäkla söt, och cool. Det var han! :) Den där hästen som skulle ta mig till de svåra klasserna om några år! 

Postat av: Melinda
Hur mycket får er transport lasta?:) Eller den är kanske såld?:)
Svar: Den får lasta 440 kg, perfekt för dig som har b-körkort och vill ha en superfin transport! :)
Annonsen finns på blocket!

Postat av: moa
vrf älskar du nakna djur?
Svar: Jag vet inte riktigt, as coola, tänk om det ändå fanns nakenhästar! :D Som inte for illa mer än vanlig häst i solen förståss! Gud, en sån skulle man ha! ♥ 

Postat av: Carina svensson - hästblogg
hur många shabrack har du?
Svar: Oj det kan jag inte huvudet.. får la räkna nån dag! :)
Postat av:
vart har ni köpt era hästar?
hur länge har du hållit på med hästar?
vad kostade din/dina sadel/sadlar?
hur mycket kostar de i stallhyra i de stallet ni har era hästar?
kom inte på bättre frågor ;)
Svar: 1. skåne, värnamo, bratteborg o vrigstad 
         2. Hmm, jag har vell ridit i 8 elr 9 år nu..
         3. Går inte ut med vad dom kostade.
         4. Det har jag heller ingen anledning till att skriva här!
Postat av: sonya
favorit film?
fin blogg, titta gärna in hos mig!
svar: oj, inte en aning xD Kollar aldrig på film, men tror det är barpappa eller wallander filmerna! :) Svårt val där..

Postat av: therese och Barifay
vad heter DIna hästar ?
vad har du för utrustning ? (träns , sadel)
har du något favoritmärke som du "samlar"/har mest av?
tycker du om att matcha din egen out-fit med dina hästars out-fit ?
hur ser en vanlig vecka ut för dej och dina hästar ?
Svar:
1. Östrahults Camaro, dagligen morris ;) och Tornado BG, dagligen Tore :)
2. Träns: olika, dypn, treadstone..
Sadel: Prestige versailles o Frank Baines :)
3. Jag är lite periodare, men JW och KL är dom jag har mest av :)
4. Jag mår dåligt om det inte är matcat från topp till tå ;) höhö
5. En vanlig vecka ser alltid olika ut, jag kan aldrig sittta och planera vad jag ska göra med mina hästar, det kommer jag på när jag är i stallet :)

Postat av: Jennie
Hur högt har du hoppat?
Scapa elr JW?
Svar: Tror det är 115 - 120 cm :)
svårt val, jag tkr nog JW :)


Jättekul att ni ville fråga lite, blir superglad för frågor! :) Gulliga ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0