PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

3 sekunders tystnad....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :S

Hello igen! :)

Ja rubriken är lite lustig men det var en lustig händelse som hände mig när jag väntade på bussen innan ;d
Jag och leo står som vanligt och väntar på bussen.

En bit bort kommer en liten gubbe och går.
Det är inget konstigt med det och vi står där, det jag inte märker är att denna lilla gubbe börjar ju närma sig oss och jag vänder mig om och kollar åt andra hållet.
Jag råkar då gå ivägen för honom så han stannar bakom mig och säger ingenting.

När jag vänder mig och så blir jag helt tyst i typ 3 sekunder och bara tittar på honom.
Sen skriker jag världens tjut! xD HAHa, så jävla pinsamt, stackars gubbe? ;o
Han bara:
-åh förlåt, skrämde jag dig nu?! :o
- gaah, vad du skrämmer mig!

Sen började jag och leo ASG!
Det var inte lite högt jag skrek heller!

Det passade in med det där typiska tjej-skriket bara för att Leo inte kan skrika så högt och ljust så har vi övat på dethela dagen xD

Jag såg allt den där tanten som stod under skjulet hur hon höll sig för att inte börja gap skratta hon också! ;D

livet är bra underbart! :D


Ikv kommer vicki och ska massera Morris :)
Jag tkr hon kan massera mig också! ;) haha.

Här är hennes hemsida, hon är grymt bra! Någon jag rekomenderar! :D
http://vickishastmassage.se/  =)

Nu ska jag gå, blev ett långt inlägg men hoppas ni orkar läsa iaf! :)

puss.






KOMMENTERA NU DÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!!

2010-02-23 @ 21:25:46
URL: http://emmagynning.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Haha, ja saknar båda :D

Allt bra annars då? :)

2010-02-24 @ 07:51:42
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Johanna - Elev på Flyinge

haha va pinsamt :P

2010-02-24 @ 15:15:43
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0