PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bara för att mina föräldrar är bäst! =)

Igår kom mamma med ett bra förslag tkr jag! :)

Om Jeffa, Jag och Jusse slutar bråka så får vi en ny dator idag! :D
Wihooo! Bästa förtidiga alla <3 dag present på länge! :))<3

Tack Mammi o Pappi<3

Igår skrittade jag ut med Elin :) Trevligt men kallt och MÖRKT! Usch, tur hästarna inte är lika rädda som jag iaf! ;)


Nu har jag precis haft historia prov som gick lite sisådär ;) Men man får ju hoppas på det bästa..
Snart äre svenska, attans att jag glömde mina nycklar hemma idag ;) haha

Måste gå, kanske hinner blogga på den nya pärlan ikv? :D Får se ..

kiss and love darlings!

Kommentera allt nu!


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Inte helt fel alla hjärtans dag present ;) haha.

jaa, snart är det sofiaträning, jag längtar! :D hihi



förresten, har du sett USmailet? :) ha det bra och hälsa familjen! <3

2010-02-12 @ 19:56:59
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0