PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

en vecka sedan :(

Ja, en vecka sedan bloggen nu men hoppas att Dahla
är så snäll som han påstår vara och hjälper mig att fixa datorn hemma! :D

Tävlade i lördags ju :)
Det gick jättebra, vill tävla mer nu! Han var sjukt fin och uppförde sig väldigt bra :)
Visserligen åkte jag av på framhoppningen men jag visste att det skulle komma nån gång, jag lyckas oftast att ramla av på tävling, men skönt att det blev på framhoppningen iaf =)
Blev nolla iaf :D<3


Haha. bild sen första klubbhoppningen ju<3

Lite nyheter om Tornado då :)
Nu förtiden kallar vi honom "utbrytar kungen" ;) Han rymmer konstant den busen<3
Så söt =) Men annars går det bra, ska ta in honom och borsta lite på honom idag :D

Efter skolan blir det mormor igen ;) Trevligt med tisdagar tkr jag :))

Na, blir mer update hos mormor senare!
Puss sötisar<3

Robin, Carlo o Edvin är sötisar ;*


Kommentarer
Postat av: Tina

ja ä me sötis

2010-02-09 @ 14:30:24
URL: http://mintina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0