PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon!

Morniing! ;)

Idag var jag uppe med tupprn och följde med och gav hästarna frukost :)
Sen vilade jag mig lite men nu är jag inte ens trött ;o

Men visst, varför inte sitta och blogga klockan 10 en söndag? :P Funkar bra för mig.

Iaf, idag blir det som vanligt stallet och ponny akuten på tv ikv! Söndagens höjdpunkt! ;)
Har ju missat det två gånger nu :(

Just nu sitter jag och lyssnar på det mest behagligaste som finns, - The baseballs! <3
Tack Claesson för att jag fick låna ditt usb så jag kan lyssna när jag vill! ;) (L)
As sköna låtar, särskilt umbrella! Så jävla skön låt!

Vad ska ni göra idag då? :) Händer det något speciellt så här på söndagen? ;) haha


Jag som hade sett så mkt fram emot clinicen :( JÄVLA SNÖ!
Aja, det är som det är och det är meningslöst!

Hörs sen!

kommentera allt nu då!

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

The baseballs är grymt bra!!!;)

Tack för att du påminde mig om ponnyakuten, höll på att glömma de:P

2010-02-21 @ 18:41:19
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0