PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hel dag i stallet :)

Nu är vi hemma efter en hel dag i stallet :) Från klockan 09.00 - ca 18.00! Fast vi gick och la oss i sadelkammaren och sov nån timme ;) Gött! Men idag har vi varit flitiga tkr jag! Vi har: * Släppt ut hästarna * Ridit Lucy och Cornelia i skogen :) * Fixat Lucy, Cornelia, Caffrey och Tore (Tornado) * Mockat och fixat stallet * sovit, jätte efektivt! ;) * Smörjt min sadel, det behövdes verkligen! :P * Släppt in hästarna. * Packat inför morgondagen! Hoppas verkligen att det blir av, grymt mkt snö ju! ;S * Tvättat Morris svans och bakben, dom var verkligen helt gula! >.< * Flätat Morris svans i jätte många flätor så den blir extra lockig och fin! :) Typ det vi gjort, duktiga :) Matilda stannar en natt till eftersom hennes tävling blev inställd. Tråkigt för henne men jag gillar att hon stannar (Y) Tänkte ladda upp lite bilder på Tore men det funkar inte, så jag får göra det en annan dag :)<3 Nu ska jag kolla in lite annat :) Pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0