PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma från mitt absoluta favoritställe och från mina favorit hästar! :*

Hej igen på er!

Är hemma från mina sötisar nu! (L)
Red bara Camaro en liten sväng i skogen.

Tog somsagt lite bilder...
 
haha, mest knas bilder, men endå<3


Finaste (L'



HAHA, skrattar så grymt åt denna bilden, han ser ut som den grovaste ardenner jesus skapat! ;) HAh!

Måste ju ha en surig bild på Tore också ofc ;)

Det var inte populärt att stå upp bunden när maten var slut! ;) hihi min söta (L)

Jaop, eller nej jag har ju lite till att skriva, det var två får som hade fått lamm! :D
Så söta!



Ska äta, brb!

Kommentarer
Postat av: N

SV: Hihi, tack :D

Haha, sånt där täcke som den vita hästen har, har min pålle oxå :)

2010-02-26 @ 21:55:34
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0