PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jäkla dator!

Hej sötisar!

Dahla var hemma i måndags måndags och försökte fixa min dator, internet fick han igång, men det tar 25 000 år att få upp en sida så jag har lagt ner att försöka blogga där.

Nu är jag då somsagt i skolan igen.

Igår red jag min älskling :) Han var så grymt fin! Galoppen var helt underbar<3
Jag älskar dig Morris :)<3

Jag är så grymt sugen på tävling nu igen! :o
Jag väntar bara på att sportlovet ska komma igång vilket det gör snart! Då blir det clinic för Sofia Andler lördag söndag! Ska bli riktigt kul! Det var ju lixom typ mer än 2 år sedan jag tränade för henne :)

Jag har inte mkt mer att skriva just nu..

Hare bra!
kyss o smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0