PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Längesen nu :(

Heei<3

Datorn vägrar fungera så nu är jag i skolan igen :(
Bättre än inget iaf.

sen är det spanska, as gött :D Ska kolla på film hela veckan! :)
Barnhemet tror jag :) Alla säger att den är läskig :P Men jag tror att jag överlever ;)

Ska jag berätta en jätterolig nyhet?
TORNADO GICK IGENOM BESIKTNINGEN! :D

SÅ IDAG BLIR DET ATT SKRIVA PAPPRENA! :D<3
HAN VA AS DUKTIG IGÅR DEN LILLA KILLEN!<33



snacka om att jag har bästa hästarna nu<3

Hoppade ju Camaro i ridhuset i söndags med. Gick as bra :) Hoppade jättefint och är han som han var i söndags så kommer det gå jättebra i helgen! :)<3

efter skolan kan jag uppdatera hos mormor ;) hahaha<33

kyss o smek :)

du är finaste


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Va kul att han gick igenom besiktningen! :D Grattis :D

2010-02-02 @ 21:38:08
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis! Vad kul för er!:D

2010-02-05 @ 11:21:33
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0