PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tillbax! =)

Tjoho, I'm back! ;)

Ikv kommer Charlie! :)
Charlie är Leos hamster, haha! Jag ska vara hamstervakt onsdag till söndag för Leo och hennes familj ska åka iväg utan mig ;o haha, så när jag inte får följa med så blir jag hamstervakt ist, men det funkar för mig det också! Matilda kommer ju imooon! :D

Senare blir det att ta in min lilla bebis och sköta om honom lite grann! :)) Värsta myyys<3

Förresten!
Typ en av världens roligaste nyheter ju!
Eftersom sävsjö ridklubbs ungdoms sektion är den bästa av alla ungdomssektioner ska vi i us få en resa! :D
Och gissa vart den resan går till?

Till Flyinge! :D Det är så grymt kul där! Jag har varit där en gång men tvekar inte på att åka igen!
Denna gång ska vi även få rundtur runt hela stället osånt, grymt kul! Det bästa blir ju att spendera hela dagen med tjejerna! (L)


Nu måste jag fortsätta jobba!

kiss and looooove darlings! :*


Kommentarer
Postat av: leo

hehe hoppas att alle han sova inatt "/ <33

2010-02-18 @ 22:08:15
Postat av: johanna svarar

jadå, det är lugnt! :)

Har du det bra eller ?<3

2010-02-19 @ 19:12:39
Postat av: Michelle

Flyinge kmr bli BÄST!! :D<3

2010-02-20 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0