PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tralala

Hey!

Idag blev det stallet på morgonen, tyvärr ingen clinic i helgen för denna jäkla snö! :(
Hade verkligen sett fram emot det ju..

Aja, sånt är livet.
Iaf, vi mockade och fixade stallet sen fikade vi och sen åkte Matilda hem.

Nu sitter jag här och tänker skriva klart det här inlägget och sen ett till inlägg om en annan grej och sedan duscha mitt jävligt smutsiga hår! :S
Känns som att jag inte har duschat på evigheter! Men jag har levt i stallet hela helgen så lite onödigt att duscha..
Har inte gjort något speciellt endå. Då är det bra att äga en bad hair day mössa som alla har nu för tiden -.-

Ska äta nu, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0