PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

yey, äntligen!

Cha cha! :)

Nu har dahla fixat det nya internet (L)
Så nu går det fort ska ni veta! (a'

Idag blir det inget stall för min del, fick va hemma idag -.-
Ist så är jag så duktig och gör tre stycken hemkunskaps läxor som egentligen de två första borde varit inlämnade oså men jag har visst inte gjort det? (a)

igår sov billy hos mig <3
mysigt!

i like it (a'<3

________________________________________________________________________________________

Imon , då är det friluftsdag med skolan igen .. tyvärr blev det inte fiske som jag och leo valt :(
gissa vad vi fick ist? Jo pulka! Men 80 elever i kyrkbacken i sävsjö, jo men go for it! ;ddd

Men det blir nog kul det med får vi vell hoppas! =)


Nehe, om jag skulle få klart läxorna så jag kan gå ner och äta en egengjord semla som mamma gjort men jag får välja innehåll och självklart avstår vi från grädden också !

hörs sen!

// j-j-johanna

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

vilken mysig bild på er två! (=

2010-02-28 @ 21:32:23
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0