PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

1 Januari 2010!

Tjena mitt bena! ;D

Nytt år nu då! =)
Känns bra, hoppas på tt mer livat år! :D

Hur firade ni nyår? Blev det lyckat? :)
Själv hade jag det helt okey! :)

Idag har jag inte gjort så mkt, gått en sväng med leo, släppt in hästarna oh nu sitter ja här!

Nu ska jag snart kolla på Riverside! :*

Okey, jag har absolut ingnting att skriva.
Känner att jag vill ha en ny design, en som jag inte kommer att ändra på ett bra tag, men gör jag den själv så kommer jag göra det. Alltså vill jag att någon annan ska fixa e´n perfekt bloggdesign till mig och helst ska de ske i photoshop. Så om ni känner villiga att hjälpa mig, kommentera då!<3

Hörs ikv.


Kommentarer
Postat av: fia

sv: det vet jag inget om. :p men tack ändå banna. (;

2010-01-01 @ 19:14:23
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg. Tycker din header är fin. Älskar riverside, synd att det är slut nu. Kollar du på Andra Avenyn? :)

2010-01-04 @ 23:00:50
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0