PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

harregud vad dålig uppdatering, jag ber som hemskt mkt om ursäkt! ;(

Hej och förlåt mina underbaringar <3'
Mitt internet är lixom hur segt som helst hemma så har inte kunnat blogga! :(

Sen sist har det inte hänt allt för mkt, så ni har vell och andra sidan inte missat något.

Idag är det tisdag = hos mormor! xD hihi, hade ju ändå inget för mig :)
As god mat också! :D wiho!

Skolan var vell lika seg som vanligt, eller inte riktigt, ganska roligt när jag, Tina och Martin körde sms roulette ;)
Haha, förlåt alla drabbade!

Nehe, får se om jag kan uppdatera ikv, om intenet ger med sig vill säga! ;O
Annars får ni ha det så bra och hoppas att vi hörs imorgon!

kisss and love darlings<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0