PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hos mormor ;)

Hihi, japp lite mer update nu då! :)
Inte i skolan denna gången..

Är hos mormor, tror jeffa är hemma och hon och jag bara bråkar så jag gick hit ist, jag och mormor brukar inte slåss iaf ;)

Försökte klippa lite i mina tyger till syslöjden men nej , det är bara så att tyg och johanna går inte ihop! ;)

Men mormor fixade det till mig! (a)<3
hihi, snice!

Ikv blir det stallet till mina älsklingar! <3
Hoppas att Mr Tjockis går lika fint idag som han gjorde igår! :) wiho!

Inget mer att säga, puss
<3

Kommentarer
Postat av: Tina

jag vill dricka te hos din mormor nån gång!!! HÖ DU DEEEEE?!?!!!!!

2010-01-19 @ 22:05:53
URL: http://mintina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0