PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jag dör snart.

mitt internet funkar inte igen, blir att uppdatera i skolan, jävla dator!

har hemkunskap nu, sjukt segt :O

Aja, har ni det bra eller?
Jag mår bra, utslagen är kvar men jag överlever, tur det finns smink i dessa lägen! (L)

Morris mår prima och det gick bra på träningen för karin om jag inte sagt det tidigare :)
På söndag blir det ridhuset :D Måste ju hoppa lite innan tävlingen :)

Jag har inte ens något att uppdatera! :O
Gud va dåligt av mig, förlåt<3

Jo, nu kom jag på en sak, på måndag blir det besiktining på min lilla sötis<3
Hoppas verkligen han går igenom! :D

Fast, vi måste ta ur honom hans rymmligheter! ;) hahaha, han är värsta utbrytar kungen sötungen! (L)
Det är tre trådar också, men han behåller lugnet och går ut så fint, det funkar även att gå in hos andra hästar med ;) Det är ju roligare med lite sällskap ;)

pussas! <3


Kommentarer
Postat av: leo ;]

pöss! <3

2010-01-29 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0