PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Matilda :D

Hello, och sry för dålig update! :/

Har hafft sjukt mkt att göra, skolan idag med ju! :(
Iaf, idag kom Matilda till mig och hon ska stanna tills på söndag :)<3
Massa ponny denna helgen ! :D

Imorgon ska vi tolka efter Chiqqi och morris :) Morris blir spännande, har aldrig tolkat efter honom förut, men men, det blir spännande! :D

Ska även rida ut Cornelia nån dag med, kommer inte ihåg om det var imon :P
Aja, Maja kanske kommer och fotar med nikon d5000 imon när vi rider, ska galoppera för första gången i år * imon! :) I den djupa snön, underbart! :D

Nu ska jag försöka ladda upp en bild på Tornado och mig som Elin tog , hoppas det fungerar!
Men somsagt, denna helgen blir inte mkt update, så bli inte för ledsna! ;)

Ska försöka ta mkt kort :)


det funkade, min framtida häst :) Eller försöker övertala pappi , fniss ♥

jag älskar min lilla bebis :)<3

Puss och godnatt!
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är ju bara för söta! :)

2010-01-09 @ 12:27:14
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken liten sötis..har ni köpt en till?=)

2010-01-09 @ 20:52:31
Postat av: Hennypenny :)

Åh, vilken söt bild! :D

Och härligt att galoppera i snön , Ha så kul :D

2010-01-10 @ 11:17:13
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Linnea

va söta ni är:D! Hörde att elina har fått ta bort nalle:( vet du varför??:/

2010-01-10 @ 11:27:29
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Ebba

Naaw! hahah , vilken söt bild! :) <3

2010-01-10 @ 19:02:11
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0