PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ny blonderad! :)

Heej sötaste! <3

Sov hos Jusse inatt :)
hihi, mysigt^^<3

Mamma väckte oss vid 10 tiden, skulle därefter till frissan och klippa oss :) Jag skulle färga också ofc..

Fick tack och lov min utväxt blonderad! -.-' Såg näst in till ut som Kissie xD usch ja..
Men najs blev det, blev lix inget speciellt med själva håret, en vanlig snelugg och blonderad hårbotten :)

Har inga bilder, har inte orkat ta, får se om jag tar några senare..


Sen väl hemma från frisören så var det bara på med ridkläderna och ut till stallet ;)
Kul att dra på sig hjälmen direkt efter en hårbehandling ;) haha, fast det gjorde inte så mkt :)
Red ut idag med.. Usch! Det var den värsta rundan i mitt liv tror jag! :S
Motvind med massa snö HEEEEELA tiden! ;O
Gud va jag frös!

Förresten fick nya saker av mamma igår :D

Tyvärr är allt antagligen redan slut på hemsidan men det var lite saker från hööks ((:
Jätte fina saker att ha hemma nu och så, benskydden ser typ precis ut som ett par veredeus!
Asså det är sjukt mkt saker från hööks/börjes som ser precis lika dana ut som ett par märkes benskydd eller träns osv..
Tråkigt! Men det är ju kul för de som inte vill lägga pengar på ett par dyrare benskydd! :)
Eftersom de näst intill ser lika dana ut som ett par som kan kosta 1000 :-
Lite skillnad. Så för min del, hade jag fått välja på ett veredeus benskydd och ett par typ exakt lika dana på hööks fast märket är inte med på dom så väljer jag ett par veredeus!

Men jag är självklart väldigt glad över de saker jag fått av mamma igår!

Dessutom var schabraket jättefint passande till Morris sadel! :D

Svarar lite på mina extremt många frågor(!!!) NOT!
Men men, några iaf :)

Puss!


bästavän och jag<3


Kommentarer
Postat av: leo (:

vi föraltid! <3

2010-01-05 @ 19:57:36
Postat av: leo (:

föralltid* (a)

2010-01-05 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0