PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ont i svanskotan

ja, faktiskt :(
Efter den trevliga, men grymt kalla eftermiddagen i pulkabacken!

Haha, jag säger bara att jag och Elin borde skaffa en hejjarklack till våran extremt bra pulkåkning! :D


Annars har vell inte hänt något speciellt. Leo var här en stund :)
Är faktiskt lite irriterad över frågstunden..Ingen kommenterar, vet ni allt om mig redan eller? 8D
Kom igen!

Imon SKA jag rida, har bestämt det, måste tvinga mamma ;) hihi
Ska bli sjukt skönt att sitta på häsryggen igen iaf! :)

Lovat mamma o pappa att jag ska gå och lägga mig tidigare nu och försöka vända tillbaka dygnet som det borde vara! :P Men jag ligger ju i sängen nu, sova tidigare sa dom aldrig! (A)

Fast, mamma skulle nog göra fattigariddare(?) till frukost så det kanske är bäst jag sover så det går fort till frukosten! :D

Kom ihåg frågestunden nu, så ses vi imon och då ska det finnas kommentarer!! ;O

Puuuussas! (L)


Aaaw, så små! :)<3
Kolla vad grå Camaro var där! :) Ge honom det unga tillbaka! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, ja, våran pulkaåkning var dunderbra! :D

2010-01-04 @ 12:56:47
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Line

Tihi, jag har oxå ont :S

men kul va det!



Fiin bild!!



//Line..

2010-01-04 @ 19:55:13
URL: http://linefilipsson.blogspot.com
Postat av: Hennypenny :)

Åhh, jag bara älskar fattiga riddare! :D

2010-01-04 @ 20:25:27
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 21:05:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0