PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

skriv en rubrik här

Tjiinixen :)

Dagen har bestått av stallet på förmiddagen, o gud vad härligt det är att ha häst! :D
Helt underbart! <3
älskar min lilla bebis!<3

Vi red i all denna snö som finns i paddocken nu, skritt och lite trav bara, tar det lugnt nu efter vilan (:
Morris var överlycklig när han fick plumsa runt i snön :) Jag längtar bara till vi får galoppera! :D

Sen var ju den stora premiären på vårat julspel med konfan, harreguud! xD

Men, aja, Josef (jag) Och Maria (leo) Var bäst :)<3 hahah

Skriver nog ett inlägg om Min bebis senare, eller blir det imon :)

pussas!


Kommentarer
Postat av: Saidvilde

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-12-15 @ 11:54:01
URL: http://saidvilde.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0