PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

skuuuula '

Hej sötisar<3

Är i skolan, därför kan jag uppdatera(!!) eftersom min dator fortfarande inte fungerar! :(
Jävla skit!

Har en del att berätta iaf :)

Kan ju börja med den roligaste nyheten, jag har fått det jag tjatat om så länge! :D
Och nej, tro inte det är en system kamera för det är fel.
Jag , eller hela familjen ska jag säga har köpt ingen mindre än..


Min älskade<3
Tro det eller ej men han är förhoppningsvis vår!
Han måste ju besiktigas först!
Men jag tror inte det kommer vara några konstigheter, jag är till 98% säker på att vi kommer att kunna köpa honom utan några problem, en underbar häst är det vi kommer att köpa! :D

Jag hoppas verkligen att han går igenom besiktningen! :)

Tornado BG<3

Det var den roligaste nyheten, nu håller vi tummarna att han går igenom besiktningen! :D


Igår red jag, Camaro är ju somsagt grymt tjock så rider stenhårt nu, xD Haha, nej inte så hårt, men han ska minsann inte komma undan! ;)
Igår var han så jääääääääkla fin asså, sjukt!
Han var grymt snygg! Och jobbade verkligen med ryggen och bakbenen var skitbra! :D

Så glad blev jag, att min tjockis bebis kämpar på med den vikten han har för tillfället, du är bäst!<33


My love, min tjocka ponny! :D

Över till skolan.

Idag så har vi inte gjort så mkt, jag har visserligen kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent (19 oktober! xD)
En spa dag! :D Leo är grym på massage! :D Underbart, jag höll på att somna på kemi lektionen :) hihi

Nej jag bloggar kanske om en stund om jag kommer på något annars får ni vell vänta en vecka eller nåt :(
Min jävla dator! ;S

puss sötisar, kommentera!


Kommentarer
Postat av: Mia Elg

Gud va roligt att ni ska köpa Tornado :). Är han till dig eller hela familjen?? Nu blir väl Jenny glad att han får hålla sig kvar på hemmamark :).

2010-01-19 @ 18:15:00
Postat av: Linnea:)

Men ååh vad kul!:) han är så sööt!!:)

2010-01-19 @ 21:23:22
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Men ååh vad kul!:) han är så sööt!!:)

2010-01-19 @ 21:23:45
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Tina

nån gång får jag rida tjockisarna! ;D <3

2010-01-19 @ 22:07:00
URL: http://mintina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0