PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Svar.

Svara på frågor från frågestunden.

Hur kan du va så söt? ;*
Dum fråga enligt mig!
Men mina föräldrar är grymt snygga! :D´hahah, iaf om man frågar pappa..

Hur går de med hästarna nu för tiden? Har ju ingen koll på er nu under vintersäsongen :)
Det går fint, de har hafft vila i 2 veckor och vi har precis börjat att rida på dom igen efter vilan.
Camaro är heeeelt frisk från skadan nu, änteligen! :)
I mars/april börjar lagtävlingarna i dressyr :)

Varför startade du bloggen ? :)
Jag tror att det började med att det var en ny "trend" att alla skulle skaffa blogg osv.
Jag började och har lixom fastnat för det där med bloggandet, jag tkr om att dela med mig om saker som händer i mitt liv oså :) Inte allt för privata saker förståss men du fatttar.
Och sen så har alla sötis läsare gett mig ännu mer sug att blogga! :))
Det är som en drog som ska tas dagligen.♥

Extremt många frågor, är helt slut i fingrarna nu! ;o
ahahah!

Puss på er!

 Hahah, ser faktiskt drogad ut! ^^
tkt det passade till detta inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0