PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

uppdateríngen börjar...nu!

Hej alla sötisar<3

Trevligt att blogga igen och få alla fina kommentarer från er fina läsare<3

Jag har haft en superhelg och förhoppningsvis kommer jag och Matilda ses nästa helg igen, fast denna gång ska jag komma till henne, morris blir hemma.. Men vi kommer ha kul endå de två dagar vi träffas :)

Nåväl, jätterolig helg, men jag är helt slut! 
Igår var vi i stallet från klockan 11 på förmiddagen tills klockan 4 på eftermiddagen, och då åkte vi hem och åt sen åkte jag och matilda till stallet igen klockan 7 eller nåt och stannade där tills 9 O_o 
Men roligt hade vi :) 

Nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan imon :(

Godnatt, pusss på mina sötisar :)

Imon får ni förhoppningsvis lite bilder på tjockisen och mig!

Kommentarer
Postat av: Line

stalldag alltså :D Kuul<3

2010-01-13 @ 15:33:32
URL: http://jeffabastavan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0