PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Virus(?)

hej, sitter i skolan och får änteligen tid till att uppdatera bloggen.
Mitt dåliga uppdaterande beror på att min dator har invaderats av ett virus troligen :(

Så har inte tillgång till internet hemma, kanske på den bärbara hemma, får se!

kommer iaf inte bli någon uppdatering före söndag. Eller jo kanske när jag kommer hem idag, om det funkar på den andra datorn vill säga!

Nu vet ni läget, ikv sticker jag till Matilda och stannar tills lördag! :)<3
På lördag blir det nog att träffa en sötis :D

Puss och hoppas inte era datorer får virus som min fick!
<3


hittade en bild på Michael Jackson när han var grymt snygg! ;)

Kommentarer
Postat av: leo (:

lördag ska du träffa en riktig skit stövel, :O

fast en riktig snygging, raw till både två.. (;

puss, kram & nyp i skärten (: <3

2010-01-15 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0