PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

12:51

.Jusse och Sillan =)
Tjosan! Sitter i skolan som vanligt på tisdagar..

Ikv är det US möte men tyvärr har jag verkligen inte tid att åka på det.
Eftersom jag har 2 hästar att ta hand om nu och så har jag lite läxor jag måste göra så hinner jag inte åka ikv.
Men men, sånt är livet ibland, ska ju prova tömköra Sillan idag<3

Sötis<3

Morris får vila och om jag nu hinner så kanske Tore får komma in en stund :)
Ska försöka filma Sillan idag!

Ja, så var det med det..

Pussheeey (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0