PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

2247

puuh, nu har jag gjort tre och ett halvt a4 blad med frågor till ENA provet på fredag ;s
Tror jag kan det hyffsat bra iaf =) lite fin justering och jag har ett G på resultatlistan och det är jag nöjd med när det gäler historia! :)

Snart kommer min pojkvän och vi ska då försöka ta lite kort tror jag och sen sova, mysigt!

Jag har ju tagit ett hål i örat där "uppe" om ni minns det?
Idag skulle jag byta öronhänge tänkte jag. Usch och fyfan! xD Det var typ världens största varknöl bakom örat som jag inte märkt eller känt av. Ändå har jag varit ganska noga med att tvätta det!
Men jag har ju känsliga öron så det vore vell konstigt om detta hålet skulle klara sig utan skador ;( Men nu är det mesta ute och jag har tvättat rent det med desivon (stavning?) så det blir säkert bra :)

Hade ju konfirmationsläsning innan. Var ganska roligt faktiskt och jag blir faktiskt smartare i mina nya glajjor! :D Nooooot! ;))

Förresten på tal om konfirmation, vad tkr ni är finast att ha på sig på själva konfirmationsdagen? :P Jag vet inte riktigt vad jag vill mer än att det ska vara en klänning, vad hade ni ? om ni nu har konfirmerat er och vad hade ni för färger,mönster osv? Berätta allt :D Behöver inspiration!!

Hann inte rida idag, men jag tror morris fick följa med mamma och pappa ut en sväng :)
nu kommer billy snart, puusssss och godnatt och kommentera nudå! :)

Kiss and love!♥


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-18 @ 08:58:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0