PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

3 mars - Rasmus, our new love.

Hej sötsaker som är skadliga för tänderna! :) (sånna gillar vi)

Ja, rubriken är lite udda, nej jag har inte bytt pojkvän, tack och lov! ;) haha
Nej, men min lilla granne med hamsterkinder har varit riktigt snäll och söt på alla vis idag! :)

Så jag och Leo har en ny beundrare, tror leo står högst på listan från hans sida, vilket jag tkr låter rimligt! ;)

Därav rubriken!


Kan ni tänka er, vi blev kvar hos Lena ända till åtta och därefter lämnade vi hem mormor och sen så var klockan nio helt plötsligt och hästarna hade fått sin kvällsmat och vilade för natten så nu blev det en tredje dag som dom fick vila! :(

Så tyvärr blev det inget ridet heller :'(

sånt är livet, sånt är livet, så mkt falskhet bor det här..


söööötaste! <3

Imon följer min kära vän Martin med hem efter skolan! :) Trevligt, trevligt :D
Vet inte vad vi hittar på, men vi får se! :*

Nu ska jag ge min kära lilla kanin lite mat, har jag berättat det att han var dålig för några dagar sedan? :(
Men det blev bra och nu är han som ung igen! ;)


Kisssssssss!

Taack för alla fina kommentarer! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättekul o träffa er igår..får vi absolut göra om snart igen=)!!

Ha de bra!

Kraam

2010-03-04 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0