PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Älskling är hemma igen! :)

Hihi, hejj! =)
Idag var mamma och hämtade våran data, skönt! :D Det tog inte många dagar dock så var det tillräckligt tufft för plånboken! :(

Ikv kommer Tilda<3
Vet inte hur det ska gå till idag faktiskt!
Mamma åkte till stallet nu och släppte in hästarna och jag ska ut senare och packa inför träningen imorgon och jag har nog tänkt att rida om jag får det!
Sen vet jag inte hur vi ska sova? Om vi ska sova i stugan i stallet men isf hur ska vi få mat och hejsan hoppsan?! Det blir nog så att jag sover hos mig och Matilda i stugan! Så får hon göra upp med Jenny..

Vi får se.

Hur jäkla skönt väder är det inte idag då? :D
Våren är verkligen här! Förutom den sista snön som som är kvar men den är nog snart borta! :D
Jag och Tina chillade innan idag, så gött!

Vi gick på moln :)



Nu har jag inte mer att säga er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0